onsdag 12 februari 2014

Den globala lögnen om klimat förändringarna.

Jag är medveten om att många oroar sig över att jorden blir varmare.
Jag påstår inte att den inte blir det, men... jag tror inte ett dugg på att det är co2 som är orsaken.. jag har funnit massor med bevis på detta bland annat genom egen släktforskning.
Växter som beskrivs där dom bodde kan inte växa där nu för det är fortfarande för kallt.

Gamla kartor som visar en sydpol täckt med is och en nordpol utan is mm.

Endel tjänar stora pengar på detta, och jag kallar er LÖGNARE och BEDRAGARE.

Människan ädr skyldigt till många saker men knappast detta.



Skrämsel propagandan är falsk och utsläpps skatterna är en stöld från befolkningen som bara fungerar så länge folk verkligen tror att dom är skyldiga.

Det har varit en mild vinter .. det tackar jag för =) GÖTT !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar